Základy PR a marketingu Koncept PR 360

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 2

Informace o kurzu

Plánovat a realizovat podporu firem už nelze bez propojení marketingových nástrojů a PR. Jsou k tomu potřeba základní znalosti pokrývající oblasti online marketingu, sociálních sítí, médií, direct mailingu, PPC kampaní, remarketingu, kreativy, content marketingu či analytiky webů. Všechny stěžejní oblasti pokrývá koncept PR 360®, který vám na kurzu představíme.

Prvním krokem není zvládnutí konkrétní specializace, ale vytvoření strategie, která bude nejvhodnější pro konkrétní značku, produkty i služby s ohledem na cílové skupiny. Kurz Základy PR a marketingu je současně úvodním školením uceleného studijního programu PR 360, jehož absolvování vám pomůže plánovat a realizovat kampaně systematicky, s jasnými cíli i výsledky.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Český novinář, public relations konzultant, člen výkonné rady české Asociace public relations, člen Rady pro marketing a cestovní ruch města Brna, člen představenstva Starez-Sport, a.s. a majitel PR a marketingové agentury Lesensky.cz. V rámci své angažovanosti v public relations a marketingu přišel s myšlenkou pravidelného pořádání PRCA v Brně. Stál u zrodu brněnského vzdělávacího střediska PR Akademie a studentské agentury PR Gang, která na půdu vysokých škol přivádí už tři roky reálné klienty. V minulosti Petr pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení stovek marketingových a PR kampaní. Ve volném čase se věnuje trénování dětí ve futsalu. Je certifikovaným trenérem a rovněž zakladatelem spolku Dětský futsal.

,
Roman Kučera - lektor PR akademie

Roman Kučera


Po absolutoriu Konzervatoře Brno pokračoval ve svém vzdělání na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a dokončil na University of London ve Velké Británii. V médiích, marketingu a PR se profesně pohybuje více než 14 let. Jako bývalý šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů z oblasti IT zužitkoval své zkušenosti z médií na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V agentuře Lesensky.cz působí od roku 2012. Zpočátku zastřešoval marketingové oddělení, následně obchodní aktivity a nové projekty, dnes jako CEO řídí celou agenturu. Pravidelně přednáší na MU, VUT, MENDELU a UK, věnuje se také profesnímu vzdělávání v oboru. Jako syn operní pěvkyně a strojního inženýra podědil lásku k umění i vědě.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Zjistíte, že PR a marketing nemusí představovat komplikovanou a neřešitelnou záhadu
  • Naučíte se vytvořit přehlednou marketingovou strategii pro podporu značky, produktů i služeb
  • Získáte přehled, jak definovat komunikační strategii pro PR a komunikaci s médii
  • Poznáte reálné příklady z praxe malých i velkých firem
  • Absolvujete základy marketingového konceptu PR 360, který může být vstupenkou k ucelenému studijnímu programu

Obsah kurzu

Kurz trvá 1 den  9:00 - 17:00

1. Úvod

  • Jaký je rozdíl mezi PR a marketingem a jaká je jejich role ve firmě či projektu
  • Aktuální trendy a vývoj marketingu i Public Relations ve 21. století
  • Představení konceptu PR 360 – integrovaná komunikace v praxi
  • Jak navazuje PR a marketingová komunikace na obchodní aktivity

2. Cílové skupiny

  • Jak určit a správně definovat cílové skupiny
  • Marketingové persony – reálné ukázky a workshop
  • Nejčastější chyby při definici cílových skupin

3. Nejvyužívanější nástroje PR a marketingu

  • Jak sestavit marketingový mix – Koncept PR 360
  • Public Relations a komunikace s médii
  • Sociální sítě a příklady jejich reálného využití (Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube a další)
  • Content Marketing – užitečný obsah a ukázky z praxe
  • PPC kampaně a remarketing
  • Weby a microsity – nejčastější chyby a ukázky z praxe

4. Marketingová analýza, strategie a plán

  • Jak a proč zpracovat marketingovou analýzu
  • Jak připravit analýzu konkurence a trhu
  • Jak sestavit důvěryhodný marketingový plán
  • Jak navrhnout témata a nastavit komunikaci s médii
  • Jak připravit obsahovou a komunikační strategii
  • Definování a ověřování cílů

5. Diskuze, dotazy, příklady z praxe

  • Volná diskuze účastníků kurzu
  • Odpovědi na dotazy
  • Doplňující ukázky z praxe a doporučení

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
1
0