Sociální sítě

, Prahavybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Obsazeno
počet volných míst: 0
, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Obsazeno
počet volných míst: 0

Informace o kurzu

Význam a role sociálních sítí v propagaci firem, projektů, značek, produktů i služeb výrazně roste. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram a další přináší zcela nové možnost jak oslovit zákazníky, partnery, zaměstnance i média. Problém však často představuje nevhodně zvolená strategie nebo nedostatečná znalost všech možností, které přibývají doslova každým dnem.

Ať už sociální sítě využijete pro komunikaci a sdílení obsahu nebo jako reklamní nástroj, mohou se stát významnou součástí integrované strategie - v případě některých projektů či značek dokonce klíčovou. Chcete znát většinu možností a zvládnout poctivě základy využití sociálních sítí? Během jednoho dne vám prozradíme základy teorie i praxe - vše na reálných ukázkách.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Veronika Duchoňová

Veronika Duchoňová


Vystudovala žurnalistiku a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně. V PR začínala jako reportérka a koordinátorka sociálních sítí pro nadaci Václava Havla Forum 2000. K marketingu si našla cestu v době, kdy se starala o mediální obraz konference Marketing Festival, dva roky také řídila integrovanou komunikaci hudebního klubu Fléda. V současnosti vede marketingový tým agentury Lesensky.cz, stará se též o projekty a stěžejní klienty. Ve volném čase Veronika holduje indie hudbě – nejraději na klubových koncertech – a objevuje dobrá vína.

Příjemné prostředí

Impact Hub Praha

Praha

Impact Hub


Pražský Impact Hub nabízí plně vybavené a příjemné prostory pro školení, prezentace i co-workingové aktivity pro skupinky od 5 až do 80 účastníků.

Naučíte se

  • Je Facebook osamocený král? Nebo vám pomůže i YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat a další sociální sítě?
  • Jaký obsah vaše cílové skupiny na sociálních sítích zaujme a jak jej připravovat
  • Diskuze na sociálních sítích a krizová komunikace v praxi
  • Základy nastavení reklamních kampaní a remarketingu
  • Co měřit, jak vyhodnocovat výsledky a jak přizpůsobovat strategii i investice

Obsah kurzu

KURZ TRVÁ JEDEN DEN  9:00 - 16:00

1. Přehled sociálních sítí, možnosti, strategie

  • Které sociální sítě zařadit do vaší strategie a proč
  • Stanovení cílů a vyvrácení mýtů
  • Vhodné a nevhodné ukázky z praxe
  • Nejčastější chyby firem i marketérů
  • Návrh obsahové strategie

2. Facebook

  • Facebook – základní nastavení pro firemní využití
  • Obsah na Facebooku – jak jej vytvářet a sdílet
  • Reklama na Facebooku – základy přípravy kampaní a jejich optimalizace
  • Diskuze a krizová komunikce
  • Zpětná vazba - co měřit, jak měřit a jak vyhodnocovat

3. Další sociální sítě a jejich využití

  • LinkedIn
  • YouTube
  • Twitter
  • Instagram
  • Snapchat

4. Workshop, otázky, odpovědi, diskuze

Dostupné termíny

, PrahaObsazeno
, BrnoObsazeno
1
0