Sociální sítě

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 3

Informace o kurzu

Význam a role sociálních sítí v propagaci firem, projektů, značek, produktů i služeb výrazně roste. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram a další přináší zcela nové možnost jak oslovit zákazníky, partnery, zaměstnance i média. Problém však často představuje nevhodně zvolená strategie nebo nedostatečná znalost všech možností, které přibývají doslova každým dnem.

Ať už sociální sítě využijete pro komunikaci a sdílení obsahu nebo jako reklamní nástroj, mohou se stát významnou součástí integrované strategie - v případě některých projektů či značek dokonce klíčovou. Chcete znát většinu možností a zvládnout poctivě základy využití sociálních sítí? Během jednoho dne vám prozradíme základy teorie i praxe - vše na reálných ukázkách.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Český novinář, public relations konzultant, člen výkonné rady české Asociace public relations, člen Rady pro marketing a cestovní ruch města Brna, člen představenstva Starez-Sport, a.s. a majitel PR a marketingové agentury Lesensky.cz. V rámci své angažovanosti v public relations a marketingu přišel s myšlenkou pravidelného pořádání PRCA v Brně. Stál u zrodu brněnského vzdělávacího střediska PR Akademie a studentské agentury PR Gang, která na půdu vysokých škol přivádí už tři roky reálné klienty. V minulosti Petr pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení stovek marketingových a PR kampaní. Ve volném čase se věnuje trénování dětí ve futsalu. Je certifikovaným trenérem a rovněž zakladatelem spolku Dětský futsal.

,
Roman Kučera - lektor PR akademie

Roman Kučera


Po absolutoriu Konzervatoře Brno pokračoval ve svém vzdělání na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a dokončil na University of London ve Velké Británii. V médiích, marketingu a PR se profesně pohybuje více než 14 let. Jako bývalý šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů z oblasti IT zužitkoval své zkušenosti z médií na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V agentuře Lesensky.cz působí od roku 2012. Zpočátku zastřešoval marketingové oddělení, následně obchodní aktivity a nové projekty, dnes jako CEO řídí celou agenturu. Pravidelně přednáší na MU, VUT, MENDELU a UK, věnuje se také profesnímu vzdělávání v oboru. Jako syn operní pěvkyně a strojního inženýra podědil lásku k umění i vědě.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Je Facebook osamocený král? Nebo vám pomůže i YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat a další sociální sítě?
  • Jaký obsah vaše cílové skupiny na sociálních sítích zaujme a jak jej připravovat
  • Diskuze na sociálních sítích a krizová komunikace v praxi
  • Základy nastavení reklamních kampaní a remarketingu
  • Co měřit, jak vyhodnocovat výsledky a jak přizpůsobovat strategii i investice

Obsah kurzu

KURZ TRVÁ JEDEN DEN  9:00 - 16:00

1. Přehled sociálních sítí, možnosti, strategie

  • Které sociální sítě zařadit do vaší strategie a proč
  • Stanovení cílů a vyvrácení mýtů
  • Vhodné a nevhodné ukázky z praxe
  • Nejčastější chyby firem i marketérů
  • Návrh obsahové strategie

2. Facebook

  • Facebook – základní nastavení pro firemní využití
  • Obsah na Facebooku – jak jej vytvářet a sdílet
  • Reklama na Facebooku – základy přípravy kampaní a jejich optimalizace
  • Diskuze a krizová komunikce
  • Zpětná vazba - co měřit, jak měřit a jak vyhodnocovat

3. Další sociální sítě a jejich využití

  • LinkedIn
  • YouTube
  • Twitter
  • Instagram
  • Snapchat

4. Workshop, otázky, odpovědi, diskuze

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
1
0