Sociální sítě

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
5 000 Kč 6050 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 1
, Brnovybrat jiný termín nebo místo
5 000 Kč 6050 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 2

Informace o kurzu

Význam a role sociálních sítí v propagaci firem, projektů, značek, produktů i služeb výrazně roste. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram a další přináší zcela nové možnost jak oslovit zákazníky, partnery, zaměstnance i média. Problém však často představuje nevhodně zvolená strategie nebo nedostatečná znalost všech možností, které přibývají doslova každým dnem.

Ať už sociální sítě využijete pro komunikaci a sdílení obsahu nebo jako reklamní nástroj, mohou se stát významnou součástí integrované strategie - v případě některých projektů či značek dokonce klíčovou. Chcete znát většinu možností a zvládnout poctivě základy využití sociálních sítí? Během jednoho dne vám prozradíme základy teorie i praxe - vše na reálných ukázkách.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Daniel Zeman

Daniel Zeman

Vystudoval žurnalistiku na FSS Masarykovy univerzity. Působil jako social media manager na radnici Brno-střed, následně zakotvil jako vedoucí oddělení PR v Muzeu města Brna. Do agentury Lesensky.cz nastoupil v září 2018 a je zde specialistou na sociální sítě. Ve volném čase čte, kouká na filmy a píše pro názorovou rubriku na Seznam Zprávy nebo na A2larm. Je autorem scénáře k satirickému seriálu Kapitán Říp.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Je Facebook osamocený král? Nebo vám pomůže i YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat a další sociální sítě?
  • Jaký obsah vaše cílové skupiny na sociálních sítích zaujme a jak jej připravovat
  • Diskuze na sociálních sítích a krizová komunikace v praxi
  • Základy nastavení reklamních kampaní a remarketingu
  • Co měřit, jak vyhodnocovat výsledky a jak přizpůsobovat strategii i investice

Obsah kurzu

KURZ TRVÁ JEDEN DEN 9:00 - 16:00

1. Přehled sociálních sítí, možnosti, strategie

  • Které sociální sítě zařadit do vaší strategie a proč
  • Stanovení cílů a vyvrácení mýtů
  • Vhodné a nevhodné ukázky z praxe
  • Nejčastější chyby firem i marketérů
  • Návrh obsahové strategie

2. Facebook

  • Facebook – základní nastavení pro firemní využití
  • Obsah na Facebooku – jak jej vytvářet a sdílet
  • Reklama na Facebooku – základy přípravy kampaní a jejich optimalizace
  • Diskuze a krizová komunikce
  • Zpětná vazba - co měřit, jak měřit a jak vyhodnocovat

3. Další sociální sítě a jejich využití

  • LinkedIn
  • YouTube
  • Twitter
  • Instagram
  • Snapchat

4. Workshop, otázky, odpovědi, diskuze

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
, BrnoPřihlásit se
1
0