Sociální sítě
Informace o kurzu
Význam a role sociálních sítí v propagaci firem, projektů, značek, produktů i služeb výrazně roste. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram a další přináší zcela nové možnost jak oslovit zákazníky, partnery, zaměstnance i média. Problém však často představuje nevhodně zvolená strategie nebo nedostatečná znalost všech možností, které přibývají doslova každým dnem.
Ať už sociální sítě využijete pro komunikaci a sdílení obsahu nebo jako reklamní nástroj, mohou se stát významnou součástí integrované strategie - v případě některých projektů či značek dokonce klíčovou. Chcete znát většinu možností a zvládnout poctivě základy využití sociálních sítí? Během jednoho dne vám prozradíme základy teorie i praxe - vše na reálných ukázkách.
Lektor kurzu
Daniel Zeman
Vystudoval žurnalistiku na FSS Masarykovy univerzity. Působil jako social media manager na radnici Brno-střed, následně zakotvil jako vedoucí oddělení PR v Muzeu města Brna. Do agentury Lesensky.cz nastoupil v září 2018 a je zde specialistou na sociální sítě. Ve volném čase čte, kouká na filmy a píše pro názorovou rubriku na Seznam Zprávy nebo na A2larm. Je autorem scénáře k satirickému seriálu Kapitán Říp.
Příjemné prostředí
Brno, Štursova 583/49
Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.
Naučíte se
- Je Facebook osamocený král? Nebo vám pomůže i YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat a další sociální sítě?
- Jaký obsah vaše cílové skupiny na sociálních sítích zaujme a jak jej připravovat
- Diskuze na sociálních sítích a krizová komunikace v praxi
- Základy nastavení reklamních kampaní a remarketingu
- Co měřit, jak vyhodnocovat výsledky a jak přizpůsobovat strategii i investice
Obsah kurzu
KURZ TRVÁ 360 MINUT - 9:00 - 14:00
1. Přehled sociálních sítí, možnosti, strategie
- Které sociální sítě zařadit do vaší strategie a proč
- Stanovení cílů a vyvrácení mýtů
- Vhodné a nevhodné ukázky z praxe
- Nejčastější chyby firem i marketérů
- Návrh obsahové strategie
2. Facebook
- Facebook – základní nastavení pro firemní využití
- Obsah na Facebooku – jak jej vytvářet a sdílet
- Reklama na Facebooku – základy přípravy kampaní a jejich optimalizace
- Diskuze a krizová komunikce
- Zpětná vazba - co měřit, jak měřit a jak vyhodnocovat
3. Další sociální sítě a jejich využití
- YouTube
- Snapchat