Public Relations

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 2

Informace o kurzu

Zásadní otázku, jaký je rozdíl mezi PR a marketingem, jsme vyřešili jednou pro vždy. Díky konceptu PR 360® obě oblasti maximálně propojujeme a využíváme synergického efektu všech dílčích aktivit. Zatímco marketingová komunikace představuje značku, produkty a služby cílovým skupinám, public relations buduje a udržuje pozitivní vztahy s těmito cílovými skupinami. Kvalitní PR již dnes není výhodou, ale nutností.

Mezi nejčastější komunikační nástroje PR patří média, která umožňují oslovit širokou veřejnost i specifické cílové skupiny. Budovat vztahy s novináři, a jejich prostřednictvím čtenáři, má svá specifika. Právě proto patří mezi naše lektory bývalí šéfredaktoři, kteří současně čerpají z dlouholetých zkušeností s vedením úspěšných PR kampaní pro globální značky, malé a střední firmy i začínající projekty napříč mnoha obory. Kromě médií vám na kurzu představíme všechny další základní nástroje PR a poradíme, jak s nimi nejefektivněji pracovat.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Český novinář, public relations konzultant, člen výkonné rady české Asociace public relations, člen Rady pro marketing a cestovní ruch města Brna, člen představenstva Starez-Sport, a.s. a majitel PR a marketingové agentury Lesensky.cz. V rámci své angažovanosti v public relations a marketingu přišel s myšlenkou pravidelného pořádání PRCA v Brně. Stál u zrodu brněnského vzdělávacího střediska PR Akademie a studentské agentury PR Gang, která na půdu vysokých škol přivádí už tři roky reálné klienty. V minulosti Petr pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení stovek marketingových a PR kampaní. Ve volném čase se věnuje trénování dětí ve futsalu. Je certifikovaným trenérem a rovněž zakladatelem spolku Dětský futsal.

,
Roman Kučera - lektor PR akademie

Roman Kučera


Po absolutoriu Konzervatoře Brno pokračoval ve svém vzdělání na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a dokončil na University of London ve Velké Británii. V médiích, marketingu a PR se profesně pohybuje více než 14 let. Jako bývalý šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů z oblasti IT zužitkoval své zkušenosti z médií na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V agentuře Lesensky.cz působí od roku 2012. Zpočátku zastřešoval marketingové oddělení, následně obchodní aktivity a nové projekty, dnes jako CEO řídí celou agenturu. Pravidelně přednáší na MU, VUT, MENDELU a UK, věnuje se také profesnímu vzdělávání v oboru. Jako syn operní pěvkyně a strojního inženýra podědil lásku k umění i vědě.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Rozeznat a definovat nejpoužívanější nástroje PR
  • Vybrat nejvhodnější média pro oslovení konkrétních cílových skupin
  • Nastavit efektivní komunikační strategii
  • Připravit dlouhodobě fungující plán témat
  • Vytvářet PR podklady v osvědčených formách pro online i tištěná média
  • Nastavit pravidelnou komunikaci s médii

Obsah kurzu

Kurz trvá 1 den  9:00 - 16:00

1. Úvod

  • Role PR ve 21. století
  • Nejpoužívanější nástroje public relations
  • Aktuální trendy a integrované PR kampaně
  • Provázanost s ostatními marketingovými kanály

2. Výběr relevantních médií

  • Tištěná versus online média
  • Typy médií – zpravodajská, lifestylová, oborová, odborná
  • Čtenost médií a aktuální trendy
  • Nová média – sociální sítě, blogy, mobilní aplikace apod.
  • Výběr nejvhodnějších médií pro dané téma, obor a účel

3. Tematický plán

  • Jak uchopit téma, které zaujme novináře i čtenáře
  • Co má u novinářů a potažmo čtenářů šanci na úspěch – příklady z praxe
  • Formy PR materiálů

4. Workshop – příprava materiálů pro novináře

  • Rozdíl mezi marketingovými a PR texty
  • Jak vytvářet texty pro média
  • Nejčastější chyby a dobré příklady z praxe

5. Komunikace s médii

  • Jak nastavit efektivní komunikaci s redakcemi i jednotlivými novináři
  • Tiskové konference, press tripy, eventy

6. Monitoring médií a vyhodnocování aktivit

  • Nástroje pro monitoring médií
  • Vyhodnocování výstupů a různé metriky

7. Dotazy, diskuze, příklady z praxe

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
1
0