Profesionální komunikace měst a obcí pro rok 2023

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
6 000 Kč 7260 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 8
, Brnovybrat jiný termín nebo místo
6 000 Kč 7260 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 9
, Brnovybrat jiný termín nebo místo
6 000 Kč 7260 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 10

Informace o kurzu

Je po ustavujícím zastupitelstvu a vy jste byli zvoleni do vedení radnice? Gratulujeme. Teď však kromě každodenní práce na rozvoji obce přichází i ta těžší část – jak dát občanům vědět, co všechno děláte? Co se vám daří? Proč se něco nedaří?

Spousta agentur i jednotlivců nabízí politikům a kandidátům kurzy, jak komunikovat ve volebních kampaních – nikdo vás už ovšem nepřipraví na úplně novou situaci, když usednete do čela radnice a musíte svou práci obhajovat a vysvětlovat často až desítkám tisíc lidí, kteří vás nevolili a neznají vás. V rámci PR Akademie vám přinášíme unikátní kurz pro nově zvolené starosty, starostky i radní o tom, jak komunikovat po volbách, abyste po celé čtyři roky mohli dělat profesionální kampaň.

Odbornými garanty kurzu jsou PR a marketingová agentura LESENSKY.CZ, Institut veřejné správy na Ekonomicko-správní fakultě brněnské Masarykovy univerzity, Regionální hospodářská komora Brno a společnost Newton Media.

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Český novinář, public relations konzultant, člen výkonné rady české Asociace public relations, člen Rady pro marketing a cestovní ruch města Brna, člen představenstva Starez-Sport, a.s. a majitel PR a marketingové agentury Lesensky.cz. V rámci své angažovanosti v public relations a marketingu přišel s myšlenkou pravidelného pořádání PRCA v Brně. Stál u zrodu brněnského vzdělávacího střediska PR Akademie a studentské agentury PR Gang, která na půdu vysokých škol přivádí od roku 2017 reálné klienty. V minulosti Petr pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení stovek marketingových a PR kampaní. Ve volném čase se věnuje trénování dětí ve futsalu. Je certifikovaným trenérem a rovněž zakladatelem spolku Dětský futsal.

,
Daniel Zeman

Daniel Zeman

Vystudoval žurnalistiku na FSS Masarykovy univerzity. Působil jako social media manager na radnici Brno-střed, následně zakotvil jako vedoucí oddělení PR v Muzeu města Brna. Do agentury Lesensky.cz nastoupil v září 2018 a je zde specialistou na sociální sítě. Ve volném čase čte, kouká na filmy a píše pro názorovou rubriku na Seznam Zprávy nebo na A2larm. Je autorem scénáře k satirickému seriálu Kapitán Říp.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Jak efektivně informovat své voliče o dění v obci
  • Získáte povědomí o tom, jak si definovat osobní komunikační strategii po celé volební období
  • Využívat nejrůznější komunikační kanály, od sociálních sítí po radniční zpravodaje, ke sdělování vaší agendy
  • Odhalíme vám, jak udržovat komunikaci s médii
  • Představíme vám ty nejzajímavější příklady komunikace z české politiky

Obsah kurzu

Kurz trvá od 9:00 - 16:00

1. Úvod do světa politického marketingu 

  • Představení projektu PR akademie
  • Aktuální trendy v politickém PR a marketingu
  • Tvorba komunikační strategie
  • Jak navazuje PR a marketingová komunikace na obchodní aktivity

2. Cílové skupiny 

  • Definice klíčových cílových skupin
  • Nejčastější chyby při definování cílových skupin
  • Správná volba komunikačních prostředků k různým cílovým skupinám

3. Hlavní nástroje politického PR a marketingu

  • Sociální sítě a jejich využití, správa webových stránek
  • Komunikace s médii a novináři, tvorba tiskových zpráv
  • Lokální komunikační nástroje – radniční zpravodaje, rozhlas
  • Vystupování v médiích, zvolení tonality a stylu vystupování

4. Samospráva a státní správa

  • Rozdílné přístupy obou složek radnice
  • Tiskoví mluvčí a jejich úloha na radnici
  • Etická stránka spolupráce – na co si dát pozor, čeho se vyvarovat
  • Jak navrhnout témata a nastavit komunikaci s médii
  • Jak připravit obsahovou a komunikační strategii
  • Definování a ověřování cílů

5. Diskuze, dotazy, příklady z praxe

  • Dobré a špatné příklady z politické praxe
  • Závěrečná doporučení
  • Doplňující ukázky z praxe a doporučení

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
, BrnoPřihlásit se
, BrnoPřihlásit se
0
0