PR - nástroj komunikace 21. století

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 000 Kč 3630 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 10

Informace o kurzu

1. Základní terminologie PR - Petr Lesenský, Dita Stejskalová
V současném dynamickém světě je vyvíjen stále větší tlak na transparentnost a otevřenost komunikace. S tím trvale roste i význam public relations (PR) a jeho využití komerčními společnostmi, neziskovým sektorem či státní a veřejnou správnou. K moderní komunikaci je potřeba přistupovat aktivně a otevřeně. Opak může znamenat komplikace s výrazným dopadem na image a reputaci společnosti, značky či produktu.

2. Komplexní/Integrovaná komunikace - Roman Kučera
Stále rostoucí vliv digitálních technologií a online komunikace na marketing a PR s sebou přináší také nutnost správně propojovat jednotlivé komunikační kanály v rámci 360° marketingové komunikace. Public relations, sociální sítě, SEO, PPC atd. – nic z toho dnes už není samostatnou disciplínou. Vše souvisí se vším a při koncipování kvalitní PR strategie je třeba umět přemýšlet v souvislostech a mít mnohem širší rozhled, než tomu bylo dříve. Tato část bude věnována tomu, jaké postupy lze pro koncipování komplexní komunikační strategie využít a jak o integraci jednotlivých komunikačních kanálů přemýšlet.

Partner kurzu
Partner kurzu
Partner kurzu

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Český novinář, public relations konzultant, člen výkonné rady české Asociace public relations, člen Rady pro marketing a cestovní ruch města Brna, člen představenstva Starez-Sport, a.s. a majitel PR a marketingové agentury Lesensky.cz. V rámci své angažovanosti v public relations a marketingu přišel s myšlenkou pravidelného pořádání PRCA v Brně. Stál u zrodu brněnského vzdělávacího střediska PR Akademie a studentské agentury PR Gang, která na půdu vysokých škol přivádí už tři roky reálné klienty. V minulosti Petr pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení stovek marketingových a PR kampaní. Ve volném čase se věnuje trénování dětí ve futsalu. Je certifikovaným trenérem a rovněž zakladatelem spolku Dětský futsal.

,
Dita Stejskalová - lektorka

Dita Stejskalová

Dita je členkou vedení Ogilvy v České republice a odpovídá za divizi, která se věnuje public relations, budování a ochraně reputace firem a jejich vrcholového vedení. Patří k lídrům oboru public relations a její odbornost oceňují firmy a top manažeři z různorodých oblastí byznysu – technologií, průmyslu, retailu, farmacie a finančního sektoru. Dita je věrná značce Ogilvy už 26 let a ráda říká, že sice drží pořád stejnou vlajku, ale firma se jí pod rukama několikrát úplně změnila, tak jak se překotně mění svět komunikací. Dita se věnuje budování reputace lidí v top managementu, strategiím, krizové komunikaci a interní komunikaci. Vychovala spoustu úspěšných PR profesionálů a nejvíce ji baví vymýšlet s týmem nové úhly pohledu a propojovat lidi a myšlenky. PR tým Ogilvy pravidelně boduje v oborových cenách, ve 2019 si z Lemurů odnesl nejvíce trofejí. Dita je aktivní mentorkou v programu Odyssey pro ženy z businessu a European Women on Boards. Je členkou Správní rady Nadačního fondu NEURON na podporu vědy a Nadace BONA. V roce 2019 byla členkou poroty v kategorii PR v Cannes Lions.

Příjemné prostředí

BVV RHK

RHK Brno

Pavilon RHK Brno, Výstaviště 1, areál BVV

 

Sídlo Regionální hospodářské komory se nachází v areálu Veletrhů Brno, vstup pro pěší bránou č.1 - vstup Kongresovým centrem. Následně vpravo hned vedle Kongresového centra.

 

 

 

 

 

Obsah kurzu

Blok je rozdělen do dvou částí

1. část 13:30 - 15:30

Základní terminologie PR

30 min přestávka

2. část 16:00 - 18:00

Komplexní/Integrovaná komunikace

 

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
0
0