Nejčastější chyby v PR a marketingu
Informace o kurzu
Ve spolupráci s Regionální hospodářskou komorou Brno pořádáme praktický seminář zaměřený na vliv marketingu a PR na obchodní aktivity firem.
Hlavním tématem bude představení konceptu PR 360®, který úspěšně využívají globální společnosti i lokální firmy pro propojení PR, marketingu a obchodu.
Největší přidanou hodnotou semináře budou ukázky typických chyb, kterých se firmy všech velikostí při plánování i realizaci marketingové propagace a Public Relations dopouštějí, včetně doporučení, jak se jim vyvarovat.
PARTNEŘI
LESENSKY.CZ
Lektor kurzu
Příjemné prostředí
Obsah kurzu
Seminář je plánován od 9:00 do 14:00 hod.
Kolik stojí PR a marketing vaši firmu?
- Jak plánovat investice do PR a marketingu
- Náklady vzhledem k obratu společnosti a obchodním plánům
- Návratnost investic - střednědobý i dlouhodobý pohled
Koncept PR 360 - Marketingový plán
- Proč a jak zpracovat marketingovou analýzu a analýzu konkurence
- Nejčastější chyby při plánování a realizaci dlouhodobých i jednorázových aktivit
- Co, kdy a jak vyhodnocovat
- Rozdíly mezi B2B a B2C
Stěžejní nástroje současného marketingu a PR
- Jak má a nemá vypadat funkční firemní web
- Public Relations a komunikace s médii
- Sociální sítě a jejich reálné využití v praxi (Facebook, LikedIn, YouTube, Instagram, Twitter a další)
- Content Marketing - má vaše firma hodnotný obsah?
- Direct Mailing - Jak se vyhnout spamu
- Online kampaně (PPC a Remarketing) - mýty a fakta o výkonnostním marketingu
Je vaše firma na trhu skutečně konkurenceschopná?
- Jak silný je váš brand?
- Vracejí se k vám vaši zákazníci, partneři, zaměstnanci?
- HR marketing - běh na dlouhou trať?
Diskuze, otázky a odpovědi
Dostupné termíny
0
1