Nejčastější chyby v PR a marketingu

, vybrat jiný termín nebo místo
Objednat se
počet volných míst:

Informace o kurzu

Ve spolupráci s Regionální hospodářskou komorou Brno pořádáme praktický seminář zaměřený na vliv marketingu a PR na obchodní aktivity firem.

Hlavním tématem bude představení konceptu PR 360®, který úspěšně využívají globální společnosti i lokální firmy pro propojení PR, marketingu a obchodu.

Největší přidanou hodnotou semináře budou ukázky typických chyb, kterých se firmy všech velikostí při plánování i realizaci marketingové propagace a Public Relations dopouštějí, včetně doporučení, jak se jim vyvarovat.

Lektor kurzu

Příjemné prostředí

Obsah kurzu

Seminář je plánován od 9:00 do 14:00 hod.

Kolik stojí PR a marketing vaši firmu?

  • Jak plánovat investice do PR a marketingu
  • Náklady vzhledem k obratu společnosti a obchodním plánům
  • Návratnost investic - střednědobý i dlouhodobý pohled

Koncept PR 360 - Marketingový plán

  • Proč a jak zpracovat marketingovou analýzu a analýzu konkurence
  • Nejčastější chyby při plánování a realizaci dlouhodobých i jednorázových aktivit
  • Co, kdy a jak vyhodnocovat
  • Rozdíly mezi B2B a B2C

Stěžejní nástroje současného marketingu a PR

  • Jak má a nemá vypadat funkční firemní web
  • Public Relations a komunikace s médii
  • Sociální sítě a jejich reálné využití v praxi (Facebook, LikedIn, YouTube, Instagram, Twitter a další)
  • Content Marketing - má vaše firma hodnotný obsah?
  • Direct Mailing - Jak se vyhnout spamu
  • Online kampaně (PPC a Remarketing) - mýty a fakta o výkonnostním marketingu

Je vaše firma na trhu skutečně konkurenceschopná?

  • Jak silný je váš brand?
  • Vracejí se k vám vaši zákazníci, partneři, zaměstnanci?
  • HR marketing - běh na dlouhou trať?

Diskuze, otázky a odpovědi

Dostupné termíny

0
1