Nejčastější chyby v PR a marketingu

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
1 500 Kč 1815 s DPH
Obsazeno
počet volných míst: 0

Informace o kurzu

Ve spolupráci s Regionální hospodářskou komorou Brno pořádáme praktický seminář zaměřený na vliv marketingu a PR na obchodní aktivity firem.

Hlavním tématem bude představení konceptu PR 360®, který úspěšně využívají globální společnosti i lokální firmy pro propojení PR, marketingu a obchodu.

Největší přidanou hodnotou semináře budou ukázky typických chyb, kterých se firmy všech velikostí při plánování i realizaci marketingové propagace a Public Relations dopouštějí, včetně doporučení, jak se jim vyvarovat.

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Před založením vlastní PR a marketingové agentury Lesensky.cz pracoval sedm let jako novinář, zejména na pozici šéfredaktora časopisů Connect! či Osobní finance. Nabytých zkušeností začal využívat při řízení PR a marketingových strategií. Ve vedení agentury Lesensky.cz zastřešil od roku 2009 stovky úspěšných kampaní pro firmy, aktivní je také v oblasti školství, kultury, samosprávy či státní správy. V roce 2016 přišel s myšlenkou vlastní studentské agentury PR Gang, rok poté pak s nápadem na vznik školícího centra PR Akademie. Cílem jeho vzdělávacích projektů je podpořit vnímání oboru Public Relations a vhodně ho provázat s moderním marketingem.

,
Roman Kučera - lektor PR akademie

Roman Kučera


Absolvent University of London sbíral po návratu z Velké Británie více než 12 let profesní zkušenosti ve světě médií, marketingové komunikace a Public Relations. Posledních 5 let působí na pozici marketingového a obchodního ředitele v PR agentuře Lesensky.cz. Jeho stěžejním záběrem jsou marketingové analýzy a strategie, brand building a online marketing. Své pracovní zkušenosti čerpal jako šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů. Zkušenosti z médií zúročil na manažerských pozicích například ve společnostech IKEA či Home Credit.

Příjemné prostředí

BVV RHK

RHK Brno

Pavilon RHK Brno, Výstaviště 1, areál BVV

 

Sídlo Regionální hospodářské komory se nachází v areálu Veletrhů Brno, vstup pro pěší bránou č.1 - vstup Kongresovým centrem. Následně vpravo hned vedle Kongresového centra.

 

 

 

 

 

Obsah kurzu

Seminář je plánován od 9:00 do 14:00 hod.

Kolik stojí PR a marketing vaši firmu?

  • Jak plánovat investice do PR a marketingu
  • Náklady vzhledem k obratu společnosti a obchodním plánům
  • Návratnost investic - střednědobý i dlouhodobý pohled

Koncept PR 360 - Marketingový plán

  • Proč a jak zpracovat marketingovou analýzu a analýzu konkurence
  • Nejčastější chyby při plánování a realizaci dlouhodobých i jednorázových aktivit
  • Co, kdy a jak vyhodnocovat
  • Rozdíly mezi B2B a B2C

Stěžejní nástroje současného marketingu a PR

  • Jak má a nemá vypadat funkční firemní web
  • Public Relations a komunikace s médii
  • Sociální sítě a jejich reálné využití v praxi (Facebook, LikedIn, YouTube, Instagram, Twitter a další)
  • Content Marketing - má vaše firma hodnotný obsah?
  • Direct Mailing - Jak se vyhnout spamu
  • Online kampaně (PPC a Remarketing) - mýty a fakta o výkonnostním marketingu

Je vaše firma na trhu skutečně konkurenceschopná?

  • Jak silný je váš brand?
  • Vracejí se k vám vaši zákazníci, partneři, zaměstnanci?
  • HR marketing - běh na dlouhou trať?

Diskuze, otázky a odpovědi

Dostupné termíny

0
1