Jak komunikovat před volbami?
Informace o kurzu
Netradiční školení zaměřené na PR a komunikaci s veřejností v předvolebním období pořádá největší brněnská PR agentura Lesensky.cz ve spolupráci s Institutem veřejné správy Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity a Regionální hospodářskou komorou Brno.
Obsah školení je zaměřen na praktickou stránku a ověřené postupy s cílem poukázat před volbami na nejčastější chyby v komunikaci a zároveň prezentovat, jak jim předejít. Stěžejními tématy budou PR aktivity se zaměřením na komunikaci s novináři a smysluplné využití sociálních sítí.
Lektor kurzu

Alexandr Fiala
V reklamě a marketingu začínal v Praze ještě v minulém století. Postupně si prošel nejrůznějšími pozicemi, posledních 8 let se věnuje zejména digitálnímu marketingu a strategiím s výrazným přesahem do offline. Jeho filozofií je, že online a offline je nezbytné vnímat jako nedílnou a provázanou součást celkové komunikace. V agentuře Lesensky.cz působí jako Creative Director a dává našim kampaním správný směr. Ve volném čase se věnuje převážně rodině, přátelům a také cvičení s kettlebellem, aby si udržel kondici.

Daniel Zeman
Vystudoval žurnalistiku na FSS Masarykovy univerzity. Působil jako social media manager na radnici Brno-střed, následně zakotvil jako vedoucí oddělení PR v Muzeu města Brna. Do agentury Lesensky.cz nastoupil v září 2018 a je zde specialistou na sociální sítě. Ve volném čase čte, kouká na filmy a píše pro názorovou rubriku na Seznam Zprávy nebo na A2larm. Je autorem scénáře k satirickému seriálu Kapitán Říp.
Příjemné prostředí

Brno, Štursova 583/49
Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.
Obsah kurzu
Školení trvá 1 den od 9:00 do 14:45
Nejčastější chyby v komunikaci - před volbami
- Je možné těžit z výhod integrované kampaně i s omezeným rozpočtem?
- Které chyby dělají nejen komunální politici nejčastěji?
- Jak propojit online komunikaci s tradičními nástroji?
PR v médiích
- Jak správně zvolit a uchopit volební témata
- Výběr relevantních médií (tisk, online, TV, rozhlas)
- Osvědčené postupy jak získat prostor v médiích
- Využití obecního zpravodaje, webu či newsletteru
- Chyby v krizové komunikaci
- Otázky a odpovědi
Sociální sítě
- Jak neprohrát volby na sociálních sítích
- Výběr vhodných sociálních sítí a influencerů
- Jak zaujmout a komunikovat s různými cílovými skupinami
- Jaký obsah šířit přes sociální sítě
- Krizová komunikace a řízení diskuzí
- Otázky a odpovědi