Jak komunikovat před volbami?

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 5

Informace o kurzu

Netradiční školení zaměřené na PR a komunikaci s veřejností v předvolebním období pořádá největší brněnská PR agentura Lesensky.cz ve spolupráci s Institutem veřejné správy Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity a Regionální hospodářskou komorou Brno.

Obsah školení je zaměřen na praktickou stránku a ověřené postupy s cílem poukázat před volbami na nejčastější chyby v komunikaci a zároveň prezentovat, jak jim předejít. Stěžejními tématy budou PR aktivity se zaměřením na komunikaci s novináři a smysluplné využití sociálních sítí.

Institut veřejné správy ESF MU
Regionální hospodářská komora Brno

Lektor kurzu

Alexandr Fiala

Alexandr Fiala

V reklamě a marketingu začínal v Praze ještě v minulém století. Postupně si prošel nejrůznějšími pozicemi, posledních 8 let se věnuje zejména digitálnímu marketingu a strategiím s výrazným přesahem do offline. Jeho filozofií je, že online a offline je nezbytné vnímat jako nedílnou a provázanou součást celkové komunikace. V agentuře Lesensky.cz působí jako Creative Director a dává našim kampaním správný směr. Ve volném čase se věnuje převážně rodině, přátelům a také cvičení s kettlebellem, aby si udržel kondici.

,
Daniel Zeman

Daniel Zeman

Vystudoval žurnalistiku na FSS Masarykovy univerzity. Působil jako social media manager na radnici Brno-střed, následně zakotvil jako vedoucí oddělení PR v Muzeu města Brna. Do agentury Lesensky.cz nastoupil v září 2018 a je zde specialistou na sociální sítě. Ve volném čase čte, kouká na filmy a píše pro názorovou rubriku na Seznam Zprávy nebo na A2larm. Je autorem scénáře k satirickému seriálu Kapitán Říp.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Obsah kurzu

Školení trvá 1 den od 9:00 do 14:45

Nejčastější chyby v komunikaci - před volbami

  • Je možné těžit z výhod integrované kampaně i s omezeným rozpočtem?
  • Které chyby dělají nejen komunální politici nejčastěji?
  • Jak propojit online komunikaci s tradičními nástroji?

PR v médiích

  • Jak správně zvolit a uchopit volební témata
  • Výběr relevantních médií (tisk, online, TV, rozhlas)
  • Osvědčené postupy jak získat prostor v médiích
  • Využití obecního zpravodaje, webu či newsletteru
  • Chyby v krizové komunikaci
  • Otázky a odpovědi

Sociální sítě

  • Jak neprohrát volby na sociálních sítích
  • Výběr vhodných sociálních sítí a influencerů
  • Jak zaujmout a komunikovat s různými cílovými skupinami
  • Jaký obsah šířit přes sociální sítě
  • Krizová komunikace a řízení diskuzí
  • Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
0
0