Content Marketing
Informace o kurzu
Význam obsahového marketingu a využití hodnotného obsahu napříč marketingovou a PR komunikací firmy potvrdí pravděpodobně každý zkušený marketér. Málokterá firma se však může pochlubit vlastním hodnotným unikátním obsahem - počínaje firemním webem nebo e-shopem, přes tištěné propagační materiály až po sociální sítě či e-mailové newslettery. V případě firemního webu je přitom role kvalitního obsahu klíčová nejen pro oslovení zákazníků, ale i pro funkční SEO.
Content Marketing je mocný sluha, ale zlý pán. Při návrhu a realizaci kampaní nejde jen o správný výběr komunikačních nástrojů (tedy kde komunikujeme), ale zejména obsah sdělení (co říkáme a jak to říkáme). Pojďme na chvíli zapomenout na zázračné technické možnosti marketingových nástrojů a vraťme se ke kořenům – naučme se vytvářet hodnotný obsah, který nadchne vaše zákazníky a dá technickým vychytávkám smysl.
Lektor kurzu
Příjemné prostředí
Naučíte se
- Co je a není Content Marketing
- Jak využít jeho sílu v PR a marketingové komunikaci
- Jak navrhnout obsahovou strategii, která nadchne vaši cílovou skupinu
- Jak vytvářet obsah pro současné zákazníky a jak oslovit ty nové
- Nejčastější chyby a dobré ukázky Content Marketingu z reálných kampaní
Obsah kurzu
Kurz trvá 1 den 9:00 až 16:00
1. Jak začít s Content Marketingem
- Proč je Content Marketing vyzdvihován i ignorován – mýty a fakta
- Jaký obsah vaši zákazníci skutečně chtějí
- Jak zapojit Content Marketing do strategie vaší firmy
2. Obsahová strategie
- Jak navrhnout obsahovou strategii pro cílovou skupinu – základ úspěchu každé kampaně
- Kde a jak obsah využít – marketingové a PR nástroje
- Formy a typy obsahu – ukázky z praxe
3. Jak vytvářet hodnotný obsah
- Copywriting je věda, ale důležitější je selský rozum
- Obsah není jen text – fotografie, grafika, video, interaktivita
- Obsah pro sociální sítě – Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn
- Obsah pro média a Public Relations
- Obsah pro weby a microsites
- Obsah pro tištěné materiály a publikace
- Tipy jak na odborný obsah