Content Marketing

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 6
, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 6

Informace o kurzu

Význam obsahového marketingu a využití hodnotného obsahu napříč marketingovou a PR komunikací firmy potvrdí pravděpodobně každý zkušený marketér. Málokterá firma se však může pochlubit vlastním hodnotným unikátním obsahem - počínaje firemním webem nebo e-shopem, přes tištěné propagační materiály až po sociální sítě či e-mailové newslettery. V případě firemního webu je přitom role kvalitního obsahu klíčová nejen pro oslovení zákazníků, ale i pro funkční SEO.

Content Marketing je mocný sluha, ale zlý pán. Při návrhu a realizaci kampaní nejde jen o správný výběr komunikačních nástrojů (tedy kde komunikujeme), ale zejména obsah sdělení (co říkáme a jak to říkáme). Pojďme na chvíli zapomenout na zázračné technické možnosti marketingových nástrojů a vraťme se ke kořenům – naučme se vytvářet hodnotný obsah, který nadchne vaše zákazníky a dá technickým vychytávkám smysl.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Veronika Duchoňová

Veronika Duchoňová


Vystudovala žurnalistiku a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně. V PR začínala jako reportérka a koordinátorka sociálních sítí pro nadaci Václava Havla Forum 2000. K marketingu si našla cestu v době, kdy se starala o mediální obraz konference Marketing Festival, dva roky také řídila integrovanou komunikaci hudebního klubu Fléda. V současnosti vede marketingový tým agentury Lesensky.cz, stará se též o projekty a stěžejní klienty. Ve volném čase Veronika holduje indie hudbě – nejraději na klubových koncertech – a objevuje dobrá vína.

,
Roman Kučera - lektor PR akademie

Roman Kučera


Absolvent University of London sbíral po návratu z Velké Británie více než 12 let profesní zkušenosti ve světě médií, marketingové komunikace a Public Relations. Posledních 5 let působí na pozici marketingového a obchodního ředitele v PR agentuře Lesensky.cz. Jeho stěžejním záběrem jsou marketingové analýzy a strategie, brand building a online marketing. Své pracovní zkušenosti čerpal jako šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů. Zkušenosti z médií zúročil na manažerských pozicích například ve společnostech IKEA či Home Credit.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Co je a není Content Marketing
  • Jak využít jeho sílu v PR a marketingové komunikaci
  • Jak navrhnout obsahovou strategii, která nadchne vaši cílovou skupinu
  • Jak vytvářet obsah pro současné zákazníky a jak oslovit ty nové
  • Nejčastější chyby a dobré ukázky Content Marketingu z reálných kampaní

Obsah kurzu

Kurz trvá 1 den  9:00 až 16:00

1. Jak začít s Content Marketingem

  • Proč je Content Marketing vyzdvihován i ignorován – mýty a fakta
  • Jaký obsah vaši zákazníci skutečně chtějí
  • Jak zapojit Content Marketing do strategie vaší firmy

2. Obsahová strategie

  • Jak navrhnout obsahovou strategii pro cílovou skupinu – základ úspěchu každé kampaně
  • Kde a jak obsah využít – marketingové a PR nástroje
  • Formy a typy obsahu – ukázky z praxe

3. Jak vytvářet hodnotný obsah

  • Copywriting je věda, ale důležitější je selský rozum
  • Obsah není jen text – fotografie, grafika, video, interaktivita
  • Obsah pro sociální sítě – Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn
  • Obsah pro média a Public Relations
  • Obsah pro weby a microsites
  • Obsah pro tištěné materiály a publikace
  • Tipy jak na odborný obsah

4. Diskuze, dotazy, příklady z praxe

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
, BrnoPřihlásit se
1
0