Content Marketing

, Brnovybrat jiný termín nebo místo
3 990 Kč 4828 s DPH
Objednat se
počet volných míst: 2

Informace o kurzu

Význam obsahového marketingu a využití hodnotného obsahu napříč marketingovou a PR komunikací firmy potvrdí pravděpodobně každý zkušený marketér. Málokterá firma se však může pochlubit vlastním hodnotným unikátním obsahem - počínaje firemním webem nebo e-shopem, přes tištěné propagační materiály až po sociální sítě či e-mailové newslettery. V případě firemního webu je přitom role kvalitního obsahu klíčová nejen pro oslovení zákazníků, ale i pro funkční SEO.

Content Marketing je mocný sluha, ale zlý pán. Při návrhu a realizaci kampaní nejde jen o správný výběr komunikačních nástrojů (tedy kde komunikujeme), ale zejména obsah sdělení (co říkáme a jak to říkáme). Pojďme na chvíli zapomenout na zázračné technické možnosti marketingových nástrojů a vraťme se ke kořenům – naučme se vytvářet hodnotný obsah, který nadchne vaše zákazníky a dá technickým vychytávkám smysl.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Petr Lesenský - lektor PR akademie

Petr Lesenský


Český novinář, public relations konzultant, člen výkonné rady české Asociace public relations, člen Rady pro marketing a cestovní ruch města Brna, člen představenstva Starez-Sport, a.s. a majitel PR a marketingové agentury Lesensky.cz. V rámci své angažovanosti v public relations a marketingu přišel s myšlenkou pravidelného pořádání PRCA v Brně. Stál u zrodu brněnského vzdělávacího střediska PR Akademie a studentské agentury PR Gang, která na půdu vysokých škol přivádí už tři roky reálné klienty. V minulosti Petr pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení stovek marketingových a PR kampaní. Ve volném čase se věnuje trénování dětí ve futsalu. Je certifikovaným trenérem a rovněž zakladatelem spolku Dětský futsal.

,
Roman Kučera - lektor PR akademie

Roman Kučera


Po absolutoriu Konzervatoře Brno pokračoval ve svém vzdělání na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a dokončil na University of London ve Velké Británii. V médiích, marketingu a PR se profesně pohybuje více než 14 let. Jako bývalý šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů z oblasti IT zužitkoval své zkušenosti z médií na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V agentuře Lesensky.cz působí od roku 2012. Zpočátku zastřešoval marketingové oddělení, následně obchodní aktivity a nové projekty, dnes jako CEO řídí celou agenturu. Pravidelně přednáší na MU, VUT, MENDELU a UK, věnuje se také profesnímu vzdělávání v oboru. Jako syn operní pěvkyně a strojního inženýra podědil lásku k umění i vědě.

Příjemné prostředí

Lesensky.cz - školicí místnost

Brno, Štursova 583/49

PR agentura Lesensky.cz


Školicí místnost PR a marketingové agentury Lesensky.cz nabízí komfortní a příjemné prostředí pro kurzy a workshopy v menších skupinkách. K dispozici je výborná italská káva, výběr čajů a nealko nápojů.

Naučíte se

  • Co je a není Content Marketing
  • Jak využít jeho sílu v PR a marketingové komunikaci
  • Jak navrhnout obsahovou strategii, která nadchne vaši cílovou skupinu
  • Jak vytvářet obsah pro současné zákazníky a jak oslovit ty nové
  • Nejčastější chyby a dobré ukázky Content Marketingu z reálných kampaní

Obsah kurzu

Kurz trvá 1 den  9:00 až 16:00

1. Jak začít s Content Marketingem

  • Proč je Content Marketing vyzdvihován i ignorován – mýty a fakta
  • Jaký obsah vaši zákazníci skutečně chtějí
  • Jak zapojit Content Marketing do strategie vaší firmy

2. Obsahová strategie

  • Jak navrhnout obsahovou strategii pro cílovou skupinu – základ úspěchu každé kampaně
  • Kde a jak obsah využít – marketingové a PR nástroje
  • Formy a typy obsahu – ukázky z praxe

3. Jak vytvářet hodnotný obsah

  • Copywriting je věda, ale důležitější je selský rozum
  • Obsah není jen text – fotografie, grafika, video, interaktivita
  • Obsah pro sociální sítě – Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn
  • Obsah pro média a Public Relations
  • Obsah pro weby a microsites
  • Obsah pro tištěné materiály a publikace
  • Tipy jak na odborný obsah

4. Diskuze, dotazy, příklady z praxe

Dostupné termíny

, BrnoPřihlásit se
1
0