Content Marketing

, vybrat jiný termín nebo místo
Objednat se
počet volných míst:

Informace o kurzu

Význam obsahového marketingu a využití hodnotného obsahu napříč marketingovou a PR komunikací firmy potvrdí pravděpodobně každý zkušený marketér. Málokterá firma se však může pochlubit vlastním hodnotným unikátním obsahem - počínaje firemním webem nebo e-shopem, přes tištěné propagační materiály až po sociální sítě či e-mailové newslettery. V případě firemního webu je přitom role kvalitního obsahu klíčová nejen pro oslovení zákazníků, ale i pro funkční SEO.

Content Marketing je mocný sluha, ale zlý pán. Při návrhu a realizaci kampaní nejde jen o správný výběr komunikačních nástrojů (tedy kde komunikujeme), ale zejména obsah sdělení (co říkáme a jak to říkáme). Pojďme na chvíli zapomenout na zázračné technické možnosti marketingových nástrojů a vraťme se ke kořenům – naučme se vytvářet hodnotný obsah, který nadchne vaše zákazníky a dá technickým vychytávkám smysl.

PARTNER KURZU

Lektor kurzu

Příjemné prostředí

Naučíte se

  • Co je a není Content Marketing
  • Jak využít jeho sílu v PR a marketingové komunikaci
  • Jak navrhnout obsahovou strategii, která nadchne vaši cílovou skupinu
  • Jak vytvářet obsah pro současné zákazníky a jak oslovit ty nové
  • Nejčastější chyby a dobré ukázky Content Marketingu z reálných kampaní

Obsah kurzu

Kurz trvá 1 den  9:00 až 16:00

1. Jak začít s Content Marketingem

  • Proč je Content Marketing vyzdvihován i ignorován – mýty a fakta
  • Jaký obsah vaši zákazníci skutečně chtějí
  • Jak zapojit Content Marketing do strategie vaší firmy

2. Obsahová strategie

  • Jak navrhnout obsahovou strategii pro cílovou skupinu – základ úspěchu každé kampaně
  • Kde a jak obsah využít – marketingové a PR nástroje
  • Formy a typy obsahu – ukázky z praxe

3. Jak vytvářet hodnotný obsah

  • Copywriting je věda, ale důležitější je selský rozum
  • Obsah není jen text – fotografie, grafika, video, interaktivita
  • Obsah pro sociální sítě – Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn
  • Obsah pro média a Public Relations
  • Obsah pro weby a microsites
  • Obsah pro tištěné materiály a publikace
  • Tipy jak na odborný obsah

4. Diskuze, dotazy, příklady z praxe

Dostupné termíny

1
0